Методична студія «Особливості реалізації STEM-підходів у початкових класах»: Периметр многокутника. Розв'язування задач

    На уроці математики учні 2-А класу вивчали периметр многокутника та  розв'язували цікаві задачі.

Під час заняття діти мали змогу дослідити можливість обчислення периметра многокутників у різних одиницях вимірювання та добирали різні засоби для вимірювання величин.

Познайомились із старовинними одиницями вимірювання довжини: лікоть, п'ять, та повправлялись у їх використанні при знаходженні периметра парти. Дійшли висновку, що такі міри не є точним та ефективними.

Дослідили, що периметр даного предмета зручно обчислити у дециметрах.

А для знаходження периметру класної кімнати зручно обрати одиницю вимірювання метр та засіб вимірювання - рулетку.

Побудувавши модель своєї школи із LEGO,  а поруч "висадивши  квіти- чорнобривці" на умовно створеній прямокутної форми ділянці-рабатці, другокласники побудували навколо паркан із пластинчастого конструктора та обчислили його периметр і рабатки.

Також підготували цікаві повідомлення про квіти чорнобривці.

Такі уроки вчать дітей практично застосовувати набуті знання, бачити їхню необхідність у повсякденному житті, збагачують та розвивають мовлення.

Інформацію підготувала класний керівник М.В.Власюк


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Тарас Шевченко- геніальний син українського народу

"Як зробити онлайн-навчання живим та цікавим"